План роботи з предмету фізична культура
            14.02.2025
     гр.   К  - 23 1/9
Тема: Гімнастика  Тематична атестація. https://naurok.com.ua/test/gimnastika-tematichna-atestaciya-2599259.html





Урок №  184 - 185

Завдання: Біг та його різновиди. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою.

                                                                


Повторити  вправи на гнучкість 



Повторити акробатичні вправи: 

О.С., упор присів, перекид вперед, сід углом, стійка на лопатках, перекид із стійка назад в напівшпагат, упор присів..

ЛАЗІННЯ

Лазіння по канату в 2 і 3 прийоми

Найбільш простий спосіб - лазіння по канату в три прийоми. Виконується лазіння по канату в 3 прийоми наступним чином: перший прийом - з вису, згинаючи ноги, підтягнути коліна до грудей і захватити канат підйомами ніг схресно і колінами; другий прийом - згинаючи руки випрямитися (канат міцно затиснути ногами); третій прийом - зберігаючи захват каната ногами, почергово перехоплювати руками вгору.

 

 

 


Послідовність навчання:

1.         вис на канаті з захватом каната схресно підйомами ніг;

2.   виконавши   перший   прийом   і   міцно   захвативши   ногами   канат, розігнути ноги і зігнути руки, повернутися у вихідне положення.  Те саме, почергово перехоплюючи руками вниз до рівня лиця і потім почергово вгору.

3. З вису стоячи виконати перший, другий і третій прийоми лазіння (один цикл рухів) і, перехоплюючи почергово руками, опуститися вниз. Спуск «ковзанням» недопустимий.

 

 

Лазіння по канату в два прийоми, виконується наступним чином: перший прийом - з вису на правій (лівій), ліва (права) хватом за канат на рівні підбородка, ноги зігнуті вперед (коліна якомога вище) захватити канат підйомами і коліньми ніг (так само, як при лазінні в три прийоми). Другий прийом - розгинаючи ноги, ніби відштовхуючись, перехопити ліву (праву) руку, згинаючи праву (ліву).

 

 

Юнаки

 


Лазіння по канату без допомоги ніг

Взятися зігнутими руками (долонями до себе) за канат так, щоб одна рука була трохи вище лоба, а друга - на рівні підбородка. Підтягуючись, перехватити руку, що знаходиться внизу, не випрямляючи руки, знову підтягнутись і виконати перехват другою рукою. Необхідно звертати увагу учнів на те, щоб вони не намагалися захватити канат надто високо, тому що це неминуче потягне за собою випрямлення рук і утруднить лазіння. Оптимальна віддаль між руками - 2-3 кулаки. Ноги під час лазіння необхідно тримати прямими, з'єднавши їх разом.




                            Фітнес - технології


Фітнес-технології – це сукупність наукових методів, прийомів, сформованих в певний алгоритм дій, який реалізується в інтересах підвищення ефективності оздоровчого процесу, що забезпечує гарантоване досягнення результату.

 Мета викладання навчальної дисципліни «Фітнес технології» полягає у формуванні у майбутніх фахівців фізичної культури професійно важливих умінь та здібностей необхідних для організації і методики проведення занять з оздоровчого фітнесу з особами різного віку

Завдання – ознайомити   з предметом і завданням методики викладання оздоровчого фітнесу; методикою роботи тренера на заняттях з оздоровчого фітнесу; вивчення методики виконання тренувальних вправ; ознайомлення з основними елементами оздоровчого фітнесу .


Умовою для грамотної розробки фітнес-технологій, досягнення їх ефективності та комплексності оздоровчої спрямованості (підвищення рівня фізичного, психічного і соціального здоров'я) є єдині вимоги до її складання. До них відносяться: - конкретно поставлені мета і завдання;  - науково-обгрунтований підбір засобів і методів фітнесу, які мають оздоровчу цінність та раціонально збалансовані по спрямованості, потужності і об'єму у відповідності з індивідуальними можливостями; - підбір занять залежних від пріоритетної спрямованості занять (оздоровчі, профілактично-коррегируючи, розвиваючита інш); - комплексне використання вправ, спрямованих на розвиток аеробної витривалості, сили та гнучкості; - забезпечення регулярного і єдиного тренерсько-лікарського контролю за фізичним розвитком, рівнем фізичної підготовленості, розвитком рухових здібностей, регуляцією психоемоційного стану.





Домашнє завдання: підйом тулуба 32р.


Рекомендована література: 

http://eprints.zu.edu.ua/5914/2/%C2%B0.pdf        

  https://vseosvita.ua/library/metodicni-rekomendacii-gimnastika-z-metodikou-navcanna-297129.html

http://infiz.dp.ua/misc-documents/repozit/ZO-A1/A1-0000-29-L1-11.pdf

 

http://infiz.dp.ua/misc-documents/repozit/ZO-A1/A1-0000-29-C1-16.pdf

https://naurok.com.ua/test/gimnastika-tematichna-atestaciya-2599259.html

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога